Hvem er vi?
Vår Visjon
Vi skal være leverandøren våre kunder drømmer om å jobbe for.
Kjerneverdier
- Dedikasjon
- Ydmykhet
- Høflighet og imøtekommenhet
- Jordnærhet
Forretningsidé
Vi skal bli den mest attraktive samarbeidspartneren for «sisteleddsaktører» innen overnatting og bevertning (hoteller og restauranter/barer).
Vi skal gjennom stabile, effektive, pålitelige og innovative løsninger og dyktige medarbeidere skape lønnsomhet for våre kunder og oss selv.
Historie
Systempartner International as (SPI) ble etablert i 1991, og var en avlegger av Scanvest Olivetti. Selskapet var gjennom «Hotelguide» på den tid en ledende leverandør av hotellsystemer. Hotelguide ble avløst av «Spirit».
I 1996 startet et samarbeid med protel, som var det første Windows-baserte hotellsystemet på markedet. Siden har protel blitt et stadig viktigere produkt, og er i dag vårt hovedprodukt. Og vi har store forventninger til skybaserte protelAir skal ta oss enda videre.
Gjennom en fusjon med Sulcus kom også kassesystemer inn som en viktig del av virksomheten, og i dag er vår samarbeid med svenske Pluto Systems en viktig del av virksomheten.
Vi består i dag av to selskaper, et AS i Norge og et AB i Sverige, men vi arbeider som EN virksomhet med overlappende kompetanse og arbeidsoppgaver på tvers av land.
Totalt har vi i dag ca. 150 hotellkunder i Norge, Sverige og Danmark, mens vi har ca. 500 svenske og norske kunder på vårt kassesystem.
Vår utviklingsavdeling utvikler både egne applikasjoner og tilpasser våre hovedprodukter til skandinaviske kunders behov.
Vi leverer løsninger
Vår oppgaver er å skape en best mulig løsning for ditt behov. Det finnes ikke ET enkelt standardprodukt som løser kundens behov! Alle kunder er unike – og vår oppgave er å «skru sammen» en god løsning til DERES behov!
Kundens behov er avgjørende for hva som er en god løsning – ikke om kunde passer inn i «standardpakken».
Våre løsninger er IKKE ferdige standard programvarepakker som kunden skal passe inn i.
Vår filosofi er at KUNDEN ER I SENTRUM, og vi må sammen med kunden finne en løsning som i størst mulig grad tilfredsstiller kundens behov.
Dette kan vi gjøre fordi vi har kompetente medarbeidere, og ikke minst fordi programvaren er slik at vi sammen med kunden innenfor et overordnet rammeverk kan definere løsningen slik det er mest hensiktsmessig for kunden. Det kan du ikke gjøre med et standardprodukt!
Hvorfor vi gjør det vi gjør
Vår hovedmotivasjon er å hjelpe kundene til gode løsninger – og å bidra til å gjøre dem fornøyd.
Da tjener kundene penger og blir blide, og vi får gode venner og ambassadører.